Hoofdinhoud

BORN IN ROMA YELLOW DREAM DONNA

EAU DE PARFUM VOOR HAAR

Een florale lift van duizend rozenblaadjes en een pioenroosakkoord, met als twist een nieuwe frisse en muskusachtige addictie.

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 6ms
  • reviews, product
  • bvseo-msg: Unsuccessful GET. status = 'ERROR', msg = 'Not Found.';
Oude prijs Nieuwe prijs € 105,00 (€ 210,00/100 ml.)

nieuw

BORN IN ROMA YELLOW DREAM DONNA

BORN IN ROMA YELLOW DREAM DONNA

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo-msg: Unsuccessful GET. status = 'ERROR', msg = 'Not Found.';
Loading...

BORN IN ROMA YELLOW DREAM
EEN KLEUR VOOR EEN WERELD DIE DROMEN NODIG HEEFT

Met BORN IN ROMA YELLOW DREAM begint Valentino een nieuw hoofdstuk voor een wereld die moet dromen. De kleur van Rome, de eeuwige stad in het gele licht, inspireert dromen van morgen, een nieuw begin voor nu.

Dit bloemenparfum is ontstaan uit de droom van Rome, dat wordt overstelpt door een gouden licht. Het is gecreëerd met de geur van duizend rozenblaadjes en versterkt door de contrasterende geur van muskus. Een geur vol optimisme en energie.

EEN KLEURRIJKE TOPNOOT
De subtiliteit van een pioenroos-akkoord gevangen in een geur. Net als bij de bloem, worden de blaadjes van het parfum ook stuk voor stuk geplukt, wat een fris en luchtig aroma biedt aan de top van deze noot.

EEN COUTURE-KERNNOOT
Turkse roos essence creëert een bloeiende en geaccentueerde vrouwelijkheid. In de kern van deze geur bloeit een luchtig boeket. De delicate essence van Turkse roos vormt de kern, verkregen door rozenwater in een vast vorm opnieuw te injecteren, waardoor de frisse groene facetten van de bloem worden onthuld, samen met het zijdezachte, weelderige spoor.

EEN COOLE BASISNOOT
Het bloemenhart wordt verzacht door de geruststellende noten van het pure akkoord. Dan als contrast wordt de 'dry down' gekenmerkt door de kracht van een sensuele witte muskus overdosis die zich ontwikkelt in een poederachtige zachtheid.

HET VALENTINO ROCKSTUD, ONTSTAAN IN ROME

Het rockstud, geïnspireerd door de patronen die in de Italiaanse pleinen zijn gekerfd en oorspronkelijk gemaakt zijn voor lederwaren, is een van de meest iconische codes van Maison Valentino geworden. Deze gedurfde stud in piramidevorm is onderdeel van de iconografie van het huis en is een sterk symbool van Rome.

YELLOW, EEN BRUG TUSSEN HET VERLEDEN EN HET HEDEN

In Rome valt het daglicht op de straten. De zon kruipt verder door het stadsbeeld. De eeuwige stad roert zich, badend in geel licht. De kleurinspiratie van BORN IN ROMA YELLO DREAM komt van het legendarische zonlicht van de eeuwige stad. Maar als brug tussen het verleden en het heden is deze fles getekend door een modern, fluorescerend geel kenmerk, geïnspireerd op de straatcultuur van Rome.

Verstuif het op elk pulsatiepunt: pols, binnenkant van de elleboog en nek, van korte afstand.

BIR for him

947867 12 - INGREDIENTS: ALCOHOL ●PARFUM / FRAGRANCE ●AQUA / WATER / EAU ● HYDROXYCITRONELLAL ●ETHYLHEXYL SALICYLATE ●BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE ● LIMONENE ●LINALOOL ●CITRONELLOL ●GERANIOL ●BENZYL ALCOHOL ●COUMARIN ● CINNAMYL ALCOHOL ●METHYL ANTHRANILATE ●CITRAL ● TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE ●ISOEUGENOL ●EUGENOL ● BENZYL BENZOATE ●CI 14700 / RED 4 ●CI 19140 / YELLOW 5 ● CI 60730 / EXT. VIOLET 2 ● (F.I.L. B264155/1).

EEN BLOEMIG AMBERACHTIG GEUR GEMODERNISEERD MET EEN OVERDOSIS HOUT

DE COMMUNICATIECAMPAGNE

THE STORY BEHIND



EEN VERHAAL WAARIN ROME EEN KARAKTER IS

BORN IN ROMA-creatie begon met een dialoog met de geboortestad van Valentino, Rome. De straten van Rome zijn vol met herinneringen uit het verleden. Een symbool van het vrije denken, een stad waar culturen en schoonheid op elke muur te vinden is. Eerbied en oneerbied botsen. Rome is de stad die is omarmd door de Aristopunks.

ARISTO PUNKS. (n) mannelijk/vrouwelijk

Een persoon die gewoon buitengewoon maakt. Gekarakteriseerd als trots op hun wortels, cultuur en het waarderen van verschil. Niets is opgelegd. Het delen van de pracht van individualiteit, geërfde cultuur met nieuwe ogen bekeken.

"YOU DON'T HAVE TO BE BORN IN ROMA TO FEEL LIKE A ROMAN"
Pierpaolo Piccioli, creatief directeur van het huis.

BORN IN ROMA is een geur voor een hele generatie mensen die diversiteit omarmen. Mensen die persoonlijkheden waarderen en deze graag met hun vrienden vieren. Coole kids die de uitmuntendheid van het verleden bezitten, met een vrije en onverschillige houding richting het leven. Ze claimen hun verleden en creëren hun eigen regels.

text

ADUT AND ANWAR

BORN IN ROMA YELLOW DREAM DONNA

ADUT EN ANWAR



ADUT AKECH, EEN VRIEND VAN HET HUIS

De samenwerking tussen Adut Akech en Pierpaolo Piccioli is een samenwerking van vriendschap en wederzijdse bewondering. Het Australisch-Soedanese model werd vanaf haar eerste ontmoeting met Pierpaolo regelmatig gezien en creëert onvergetelijke modemomenten wanneer zij zijn shows opent en sluit. Alleen zij kan de Born in Roma Yellow Dream-campagne zijn.

ANWAR HADID, DE ONVERSCHILLIGE JONGE MAN

Anwar Hadid geeft vorm aan zijn eigen identiteit in een wereld waarin zijn zussen heersen over Instagram en laat weten dat er nog een talent in de familie zit. Voor de BORN IN ROMA Yellow Dream portretteert hij de aanwezigheid van punk met de aristo daaronder.

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo-msg: Unsuccessful GET. status = 'ERROR', msg = 'Not Found.';
Orientatiebericht
Draai uw apparaat voor de beste ervaring